05.09

Jag gick upp då men egentligen funderade jag starkt på att sova till 06.00 men jag valde att gå upp och klädde på mig. Därefter åt jag frukost och sen sminkade jag mig i typ 10-15 minuter och sedan var det dags attgå. När jag gick på bussen märkte jag att det var en buss till Åkersberga station och inte till Stockholm så jag blev lite orolig men jag tog roslagsbanan och kom till stan 06.45. Då åkte jag till centralen och bara tog det lugnt och åkte mot skolan 07.20. När jag var i centralen köpte jag Yeah!
Väl vid skolan var det 30 minuter innan jag började så jag tog fram min tidning och började läsa och så bättrade jag på mitt smink. När vi började visade det sig att vår lärare var i Berlin så vi har en vikarie och nu har jag lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0