Äntligen skola

Nu idag var det dags för mig att gå till skolan. Vaknade vid 8 och gjorde mig i ordning och åt lite fil o flingor till frukost. Sedan var det dags för mig att åka till centrumet och panta mina flaskor och mammas och så och jag fick 110 kr och mamma hade satt in mitt barnbidrag också. Därefter fikade vi lite och jag hann precis ta tåget mot stockholm. Väl inne på centralen köpte jag BRAVO, Yam! och Popcorn, Yeah! hade inte kommit ut än men snart kommer den och sedan köpte jag också en bravo Tokio hotel special *stolt* som jag hittade i en annan pressbyrå. Lunchen bestod av en macka och en juice och sedan gick jag till skolan. Väntade där men då kom vår lärare och sa att vi skulle ha medieproduktion om 45 min för att vår andra lärare var sjuk så vi började 13.30 och slutade 15.45 men som otur var skulle jag till kuratorn 17.00 så jag fick lov att vänta där ett tag...
Vi var klara 17.35 och jag mig en jätte rolig uppgitf, jag ska rita en bild av hur jag ser mig själv hahaha
Det kommer ju bli bra!
Jag kom hem 19.02 och åt 2 mackor och drack ett glas mjölk och nu måste jag logga ut om 15 min men tänk om 1 vecka är mitt stanförbud slut och jag får va inne på datan tills 22.00 *längtar*

That´s all folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0