Är jag lite av en fjortis?

Även om jag klär mig som en emo och så, så känns det ändå som att jag pratar som en fjortis och min personlighet oftast är likt en fjortis men det har jag inget problem med, men jag ska väl inte börja klä mig som en?! eller?

Jag trivs mycket väl som emo och vet inte om jag skulle  passa som fjortis eftersom man inte skulle ta mig som det, men jag evt ju inte vad alla andra tycker

hihi dem flesta kompisarna tycker att jag är emo och så men vad dem i klassen tycker vet jag inte, skulle va kul att få veta det :)
  1. Emo
  2. Fjortis
  3. Hip hopare

      Vilket av dem alternativen är bäst?!

      Jag väljer EMO!

 

      Men jag har inget emot dem andra men om det är elaka fjortisar så är det inte så kul!


Kommentarer
Postat av: vi i klassen

vi tycker du är hip hoppare

2008-01-03 @ 18:54:13
Postat av: Celina

men verkligen jätte kul

2008-01-03 @ 19:08:04
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0