Bra dag

Idag gick jag upp vid 9 och kände mig riktigt trött. Min mamma kom hem efter att ha lämnat min lilla syster hos sin dagmamma och vi började prata men som vanligt så var det tråkigt och jobbigt och jag blev jätte sur på henne. Att hon bara inte kan sluta! Därefter åkte jag till skolan typ runt 10.30 och kom in runt 11.40 och gick då till ett café och köpte en macka och en dricka och gick sedan mot skolan. Det var inte lång tid innan vi började så jag behövde vänta där runt en kvart och sedan kom vår matte lärare och lektionen började. Lukas, en i min klass fyllde år vi började med att sjunga för honom och sedan gick vi igenom lite saker på tavlan och sen ränka själva. Juste vår matte lärare berättade också att Katherine, min coach, var sjuk så vi skulle inte ha någon engelska och coach tid och alla blev överlyckliga, jag med såklart så vi hade bara matte och därefter slutade vi. Väldigt skönt att börja 12.45 och sluta 14.05, fick sluta 15 min tidigare för att vi inte hade haft någon pp( pedagogisk promenad). Tog sen bussen mot Odenplan och sen tunnelbanan och roslagsbanan hem. När jag kom hem märkte jag att jag var ensam hemma och började göra matte. Nu har jag gjort 3 sidor matte men ska fortsätta sen. Ikväll ska vi beställa en TH dvd till mig och jag är jätte glad minst sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0