Dålig dag...

Idag skulle jag egentligen gått upp 05.00 men jag orkade inte och ställde klockan på 06.15 men då ville jag inte heller gå upp så jag var tvungen att gå upp 07.10 och fick då slänga på mig mina kläder, bre 2 mackor och springa till bussen för att inte komma försent.


Men jag kom ju självklart försent typ 5 minuter och missade då att redovisa men jag ska få göra det nästa vecka. Sedan hade vi coach tid och vi fick gå på PP och prata om framgångsrika personer och fick lite frågot till det som vi ska redovisa nästa torsdag. På matten hade vi prov och det gick definitivt inte bra för jag var jättestressad och när det var 30 minuter kvar hade jag typ 10 tal kvar så jag gjorde dem viktigaste och struntade i dem andra. Det har aldrig varit så att jag nästan inte hunnit utan jag brukar alltid vara snabb men idag var det tydligen inte min dag.


Efter provet gick jag och min kompis för att äta, först ville hon gå till ett ställe men det var fullt där så vi gick till pizzerian men där var det också fullt. Jag såg två tjejer från vår klass så vi satte oss där och beställde sedan varsin pizza. Det var gott men jag hade blivit mätt när jag drack min cola i väntan på att pizzan skulle komma. När vi ätit klart tog vi bussen till Odenplan.


Där var det inspelning av ett program, vet inte vilket. En känd man (vet inte vem)  stog där och försökte sälja typ bingolotter och jag såg ju att dem filmade så jag gick undan och höll på dö av skratt när han frågade min kompis men hon sa nej, hahaha vad kul det var. Undrar vad programet heter. På tunnelbanan var det proppfullt och jag kom nästan inte av på T-centralen.


Jag skulle träffa min kompis vi 15.20 på Östra men eftersom det var över 2 timmar dit så bestämde jag mig för att åka till Kista centrum och gå runt där ett tag för att döda tiden. Väl framme i Kista centrum kom jag på den briljanta idéen att jag kunde köpa julklappar. Så blev det också. Jag blev förvirrad och till endel var det svårt att veta vad man skulle köpa men jag hittade något och köpte saker för över 1000 kronor plus att jag köpt för lite mer en annan gång för typ 3 veckor sen. Så jag har köpt julklappar för mycket pengar.


Jag kom till Östra 15.20 och såg inte mina kompis Ulrika och blev då orolig att hon redan kommit. Så jag väntade på att tåget hem skulle komma och när det kom så gick hon av där så jag blev jätte glad. Så åkte vi in till plattan och gick i lite affärer och så och runt 17.30 var det dags att åka hem. Jag har ju stanförbud så min mamma var jätte sur men jag orkar inte bry mig för hon är nästan alltid sur på mig och jag orkar inte bry mig längre. Så åkte jag hem så såg jag en person jag gillar men den personen vet inte om det. Jag har den personens pea ialla fall och det är jag riktigt glad över. Vem det är säger jag inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0