Ett tag sen

Nu var det ett tag sen jag skrev men först hade jag dataförbud men jag kommer inte ihåg anledningen hahaha
Därefter har jag haft feber och inte orkat göra något utan har bara sovit men idag mår jag lite bättre men inte mycket
Egentligen skulle vi haft redovisning i engelska och det har jag sett fram emot men nu får jag alltså inte göra det *snyft*
Jag ska väl bara ta det lugnt idag och sova antar jag för mitt huvud värker och det hjälper inte med huvudvärks tabletter så jag får låta det gå över av sig självt och det kan ju ta ett tag
Just nu har jag på mtv och lyssnar på musiken bara för jag orkar inte titta då skulle jag må sämre
Men det var allt just nu

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0