Fixa mitt rum

Nu ska jag sätta upp mina affischer i alla fall så många som jag orkar
Längtar tills jag får min nya säng och garderob för det behövs verkligen
Måste nog också fixa mina kläder så att dem inte ligger överallt
Sedan måste jag ordna med alla mina väskor så att dem får plats på något sätt
Fixa så att min stora affisch sitter rakt, för just nu sitter den väldigt snett
Dessutom måste jag organisera om i min bokhylla eftersom jag har köpt nya böcker och dem måste också få plats i min hylla, det verkar skumt om dem skulle ligga på golvet medans alla andra står i hyllan
Jag har nog också mycket skräp som jag måste slänga så jag får nog gå igenom allt mycket noggrant så att jag inte missar något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0