Fixa mitt rum

Nu har jag också blivit ganska pedant av mig och städar mitt rum minst 1 gång i veckan
Jag ska snart få 1 ny säng och en garderob och sedan måste jag slänga en massa saker eller ge bort dem
Måste också ta ner alla mina affischer och sätta upp dem på ett nytt sätt så att det passar för just nu är det lite mellanrum mellan dem och dessutom har jag typ 20 st jag inte satt upp så jag måste köpa häftstift för att sätta upp dem och sedan ska jag fixa min bokhylla för där är det ganska stökigt och ganska snart ska min lillebrorsa ha 13 års fest och då får det inte vara stökigt i mitt rum för det är bara pinsamt för mig

Men för tillfället ska jag nog fixa mina jackor, har ganska många som bara ligger i mitt rum och är i vägen
Jag måste också slänga en massa smink, för jag har jätte mycket och det tar upp en väldigt stor plats i mitt rum så jag ska försöka göra mig av med en del av det


Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

du påminde mig om att jag borde storstäda hela lägenheten! puhh... =(

2007-11-19 @ 15:21:52
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Celina

Usch då, lycka till ;)

2007-11-19 @ 15:45:44
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0