Föräldrar

Varför finns dem egentligen?
Dem har alltid en massa regler, jag brukar hålla en del men inte alla men man vågar ju inte bryta alla för då blir det jätte hemska straff
Dem förstör ens liv
Jag vill bara att dem ska sluta bry sig om mig, då skulle jag vara jätte glad
Dem fattar inget och försöker hjälpa fast dem bara gör det värre
Låt en göra vad man vill
Önskar bara att dem kunde sluta bry sig
Då skulle jag göra allt
Men jag har nästan gjort
Allt man kan
Utom en del saker
Om dem lät en va på sitt rum skulle det va bra
Det som är bra är väl att man får saker och pengar
Det är väl lite bra att dem finns
Men låt mig få leva mitt eget liv

Varför ha en massa regler

Det känns helt onödigt

Men ni bestämmer även om jag inte vill det




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0