Fotboll

Älskar fotboll!

Jag brinner verkligen för fotboll, att titta på det inte spela det.
Mina lag är Liverpool, Atlético madrid och Djurgården och Bayern münchen sedan gillar jag lite andra lag men orkar inte skriva upp dem.
Det första laget jag började gilla var Liverpool, min pappa hade varit på en match och när han kom hem fick jag en äkta Liverpool tröja och blev jätte glad, det var då jag började kolla på fotboll och heja på dem. Jag kommer ihåg när jag tittade på FA- cupen och Gerrard gjorde mål i sista minuten ich till slut vann dem på straffar och jag var så himla glad över det. Där efter älskade jag fotboll och gillar det ännu...
Har varit på CL-kval och sett djurgården ett flertal gånger, jag ska åka till Spanien och england för att få se en Liverpool match och sedan en Atlético madrid match med pappa, för han vill att jag ska få göra lite mer saker och det här kan vara kul och bra.

Love football forever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0