Här igen

Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Idag på medieproduktionen skulle vi göra bildmanus och det gick väl bra men jag ville inte rita och slapp det. Jag åkte sedan till centralen där jag såg att dem fått nya BRAVO, Yam! och BRAVO posterspecial och köpte alla dem eftersom det handlade om TH och fans affischer på dem. Därefter kom jag hem och läste tidningarna och tittade på tv innan jag sedan skulle vila men råkade somna och sov då i 1 timme drygt och sedan hade min lillasyster blivit sjuk, alla i min familj utom jag, min pappa och låtsaspappa har blivit sjuka, skönt...
Vill inte heller bli sjuk men nu vet jag inte om vi kan sova över här eftersom om dem är sjuka är det inte bra ifall Ulrika och jag sover här så jag ska kolla hur vi ska göra och sedan ska jag kolla hur dem andra mår imorn. Sitter här och skriver samtidigt som jag lyssnar på TH. Åt nyss mat, fick äcklig pizza, gillar inte det särskilt mycket det är så fettigt och usch. Det är det jag har ätit idag, frukosten försvann på nåt konstigt sätt för jag hade med 2 mackor till bussen men när jag skulle äta dem var dem borta och lunchen blev 2 juice och jag drack typ 2-3 klunkar av båda innan jag hällde ut dom. Jag sov på tåget hem för att jag avr så himla trött och nu ska jag väl titta på tv ett tag eller så och jag kan inte panta alla mina flaskor pga att alla är sjuka utom min låtsaspappa men jag vill inte åka till affärn med honom. Idag berättade min kompis att hon ville byta ämne på svenskan och jag orkar inte bry mig så jag inget, så om hon vill byta kan hon göra det men isåfall jobbar jag ensam för vi hade ett bra ämne innan, hon sa inte ens vad hon ville ha för ämne.
Jag kom på att jag ska duscha snart också. Jag måste också fråga mamma eller någon i huset vart dem har lagt alvedonen för jag behöver verkligen det för jag har migrän och vill inte heller bli sjuk så därför måste jag ta det. Till engelskan måste jag hitta en artikel att skriva om med mina egna ord för att sedan presentera den på måndag inför en mindre grupp så det måste jag också fixa sen är det väl inte mycket mer att göra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0