Hemma nu

Nu kom jag hem efter en jobbig dag!
I skolan fick vi jobba med ett skolarbete, förbereda en presentation och det vanliga. Efter skolan åkta jag till stinsen men hittade inte det jag ville så då tog jag tåget till centralen och sedan tunnelbanan till östra. I åkersberga centrum träffade jag mamma och då åkte vi hem och precis då kom jag på att jag skulle haft gitarr idag, attans.
Då ringde vi min gitarr lärare och han sade att jag kunde komma 16.40 och då fick jag lära mig 2 nya låtar och han berömde mig för att jag har sånt bra minne och takt känsla och spelar bra med fingrarna. Nu kom jag hem och jag har läst lite dikter i en diktbok som vi ska ha läst klart tills på fredag, jobbigt men det måste göras...

Dags att fortsätta läsa dikterna och välja ut 3 stycken att skriva om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0