Jensen

Jag får gå kvar på Jensen, jippi
Mina föräldrar ville inte att jag skulle gå kvar för att det ligger i stan och för att skolan inte var bra för mig så de ville att jag skulle byta till röllingby men det ville jag verkligen inte
Så nu får jag gå kvar, jag får alltid som jag vill och annars är det bara att tjata så får jag som jag vill
Jensen är en jätte bra skola även om det är en snobbskola men den ligger ju i vasastan men jag bryr mig inte mycket om det
Jag klär mig som jag gör och tänker inte byta stil!
Dessutom har jag fått veta att många tycker att jag klär mig coolt och att det är bra att jag har en egen stil och inte ser ut som alla andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0