Längtar hem...

Nu längtar jag verkligen hem till mitt rum hos mamma för där har jag alla mina saker, kläder och tidningar o skivor, måste däremot ta med mitt smink från pappa imorn för jag har jätte lite hemma hos mamma och det gör mig galen
Visserligen har jag en plasma tv hos pappa men jag ska köpa en tv nästa vecka så det gör inget och då kan jag kolla på mina dvd:er, Simpsons, Tokio hotel och Slipknot, hihi har fler men dem här betyder mest!
Jag måste också ta med lite mer saker till mamma men jag får kolla imorn.
Det känns som att man kan vara mer ifred hos mamma och där behöver man inte bry sig så mycket om andra och så men det är bättre hos pappa på andra sätt, han är snällare och låter mig göra mer saker typ

Kommentarer
Postat av: Lia

hemlängtan e jobbig ;/

2007-11-11 @ 00:14:04
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: Celina

ah verkligen :/

2007-11-11 @ 00:18:26
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0