mohahaha

Det blev tydligen som jag skrev, jag fick en datorfri helg! Coolt att klarade det...
Hmm i helgen har jag haft det jätte kul även om jag har stanförbud
I fredags åkte jag hem till pappa direkt efter skolan så åkte vi till en jätte fin resturang och åt mat med en annan familj och så var vi där några timmar, jätte mysigt
I lördags gick vi och handlade på Ica och sedan kom vi hem och tittade på Liverpool och såg dem vinna! Därefter tittade jag på Manchester united matchen och sedan är jag inte säker på vad jag gjorde.
Igår var vi och bowlade o Jakobsberg och det gick bra för mig kom 2:a hihi och sen åkte jag hem till mamma och där gjorde jag typ inget. kollade på Sagan om ringen
Idag fick jag vara hemma och jag var på gitarr för 1 timme sen typ och det var helt okej
Imorn blir det skola igen
Längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0