Mössa

Jag har tänkt att sluta ha mössa inomhus så kan alla i min klass och skola få se hur mitt hår ser ut, dem kommer säkert inte tycka det är fint men jag bryr mig inte om vad dem tycker!
Mitt hår är ju ganska fint nu och det har växt lite hihi
Just nu är mitt hår bara svart men när jag får längre lugg ska jag färga den rosa, tror jag eller kanske blont haha det passar ju med svart
Min mössa kommer jag därför ha utomhus och när jag kommer in så tar jag av mig den och visa mitt hår!
Fast min mössa är jätte fin, en Tokio hotel mössa, jag har en massa andra mössor också så jag kan växla för det behövs alltid variation...
Keps är också fint men kanske lite för kallt men annars kan jag göra som Tom, ha en mössa under och sedan en keps ovanpå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0