Roligt?!

Så nu skriver jag igen, har haft fullt upp eftersom jag igår var ledig från skolan och kom hem runt 20.00 på kvällen och jag var då rätt trött!
Idag var jag inne i stan klockan halv 12 och fick då vänta ungefär 1 timme innan jag började skolan för jag kunde inte äta mat, jag hade glömt mitt matkort hemma oturligt nog. På svenskan fick vi göra grupparbete och det gick bra för mig och min kompis, vi blev klara med alla uppgifter :)
Sedan var det dags för Medieproduktion och vi ritade först lite streckgubbar och ansiktsutryck eftersom vi håller på att spela in egna filmer. Vi kollade därefter på "the office" som var helt konstigt men ändå roligt. Därefter var det dags för pp(pedagogisk promenad) och vi kom tillbaka 16.15 då vi fick fortsätta skriva vårt manus, men min grupp var klar så vi började rita serier om hur vi ska filma och i vilken ordning. Klockan 16.55 var dagen slut och jag och min kompis gick till bussen och tog sen tunnelbanan till tåget och när jag kom till väsby tog jag bussen till centrum där jag köpte en tidning och träffade på min farfar som bjöd mig på fika. När jag skulle gå gav han mig runt 200 kr eftersom jag ska till stan imorn och nu tittar jag på tv och ska nog fortsätta med det ett tag till!

                                                                                 That´s was all for today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0