Slagit in julklappar

Nu har jag suttit och slagit in alla julklappar och det var 15 stycken för tillfället. Det finns lite mer julklappar jag måste köpa men det får jag göra vid ett annat tillfälle. Känner mig trött men ändå inte och jag ska upp 05.15 imorgon och jag vet inte om jag orkar.


Fast jag måste till skolan så jag måste upp i vilket fall som helst och det kommer bli basket på gympan. Det ska bli kul för jag har gått på basket så jag kan endel men det finns förstås saker jag har glömt också.


Just nu ligger jag eller sitter på min säng och skriver samtidigt som jag lyssnar på en av mina Tokio hotel skivor. Det är mysigt och fridfullt. Idag satte mamma upp en ljusstake i mitt rum så nu är det inte mörkt när jag vaknar och då kommer jag inte vara lika trött.

Ska väl försöka sova nu men vi hörs imorgon

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0