Stanförbud

Jag har fått stanförbud i 1 månad och jag vet inte hur jag ska orka med allt när jag inte får träffa mina kompisar! Dem betyder så mycket för mig och i skolan har jag nästan inga vänner jag har typ 1 som jag kan va med, det är ju bättre än ingen men ändå!


Min mamma sa att hon ville att jag skulle bli bättre i skolan och därför får jag itne va i stan på en månad :(
Varför ska hon alltid ha så höga krav, jag kommer ändå aldrig kunna nå upp till dem
Det gick bra i högstadiet men nu har jag typ VG i alla ämnen och hon är inte nöjd varför?
Jag blir stressad och pluggar men inget hjälper och sen har man en massa andra problem så det gör inte saken lättare! Jag ska försöka vara duktig i skolan men det kanske inte går
Men jag ska göra mitt bästa och då hoppas jag hon sänker mitt förbud till 2 veckor eller nåt sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0