Tårarna

När man inte vet vad man ska göra och man är jätte arg
Då kan man gråta, det brukar jag göra för då känns det som att allt blir lättare och man mår bättre sen
Jag gråter och det går inte att sluta, vill men det går inte
Har för mycket inom mig
Det kommer tår efter tår men plötsligt stannar allt upp och det kommer inga fler
Jag har fått ut allt och är rensad, mår nu bra för ett tag innan det är dags igen men ingen gång är den andra lik
Ibland gråter man mindre ibland mer
Det kan gå någon månad innan man gråter ibland
Men tårarna kommer alltid nån gång även om du inte vill det

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kan kännas skönt efteråt av att ha gråtit! Det är sant. Men jag blir så ledsen av att se att du är så ledsen!!! Du är min lilla älskling och jag blir ledsen när du är ledsen!
Älskar dig mest i hela universumet, stumpan!!!

Mamma Mary

2008-01-28 @ 14:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0