Till en viktig person

Jag kommer alltid att älska dig! Vet inte vad  jag skulle göra om du en dag bara försvann, det skulle kännas så tomt och jag hoppas den dagen inte kommer på väldigt många år. Du har fått mig att vilja leva igen, jag känner mig älskad och du kan alltid få mig att skratta även när jag är som mest deppig. Guldplatsen i mitt hjärta tillhör dig och det kommer den alltid att göra. En som ställer upp i dem svåraste situationerna och alltid vet vad man ska göra, det är du! Tack, för att du fått mig att inse värdet av att leva. Det har verkligen hjälpt mig och jag hoppas du kommer fortsätta med det. För mig har du avrit en ängel och jag är dig evigt tacksam. Du är min största hjälte och jag står i skuld till dig! Jag skulle göra vad som helst för dig och då menar jag verkligen allt. Att älska dig är en självklarthet och det kommer jag alltid göra. Det skulle kännas hemsk att hata en person som dig! Min livslust har växt och det gör den hela tiden och det är din förtjänst! 

                                                      Tack så himla mycket 
                                                      Jag kommer alltid att älska dig och du kommer alltid 
                                                      finnas i mitt hjärta 

                                                                                                        Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0