Trött

Nu har jag varit ovanligt trött i några dagar och har haft feber titt som tät men jag tog alvedon en dag och bara för att jag nämnde alvedon blev jag påmind om att jag måste ta med alvedon imorn till skolan för annars kommer jag inte orka
Har också migrän men får inte ta medicin mot det eftersom jag har astma, eller jag har åtminstånde haft det
Jag somnar nästan på lektionerna och det har jag aldrig gjort förrut så det känns konstigt
På kvällarna är jag jätte trött men det beror väl på att jag är lite småsjuk och är förkyld

Kanske är jag inte lika glad heller vem vet

Min mamma sa att jag har blivit gladare men jag tror inte det stämmer för jag känner mig mer deppig nu än vad jag har varit och så säger hon att jag är glad, skumt
Men igår blev jag jätte glad och jag är det ännu men känner mig ledsen med

Längtar tills på fredag som bara den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0