Ännu en bra dag

Igår gick jag in här men då laggade min dator så då kunde jag inte skriva, men jag var  i alla fall med Elli i stan och vi var på donken som vi alltid brukar! Jätte kul och så kom jag hem till mig runt 21 o då gick jag in på datan som inte ville funka.

Men nu har jag precis vaknat och ätit frukost för första gången på jätte länge, jag brukar aldrig äta nästan eftersom jag mår illa då.
Ska sminka mig samtidigt som jag sitter här. Jag är nämligen ledig hela veckan och det är inte höstlovet utan jag fick bara va ledig, jätte skönt.

Idag ska jag träffa Ulrika och vi ska väl gå runt i stan och va på plattan som vi brukar. Sen ska jag göra nåt som kanske inte är så jätte bra men det är kul att göra det, men vad tänker jag inte säga! Jag har inte fått svar från Tom men jag förstår att han har mycekt att göra, men när han svarar kommer jag som vanligt bli jätte glad. Hu många får egentligen ha regelbunden kontakt med sin idol? Kanske ganska många men jag är den lyckligaste hehe, längtar till nästa år då dem kommer hit!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Tokio hotel och njuta av denna dag!

Tom kaulitz für immer!
image2

Kommentarer
Postat av: Sara

haha du är för söt :) hehe :D DETTA ÄR TOM KAULITZ FRU

2007-10-23 @ 15:57:28
Postat av: Sara

Jag menar att Celina är det :) hehe :D

2007-10-23 @ 15:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0