En konstig dag

Hmm ett tag sen jag skrev sist! Var hos Elli i 2 dagar i stället fö en dag, igår hämtade jag Sara vid bussen efter att ha skämt ut mig hela dagen och när jag hämtat henne skämde jag ut mig ännu mer och alla bara tittade på mig!

Idag mådde jag dåligt, var svimfärdig och hade migrän eftersom jag o Sara dels gick upp 06.30 för att hinna in till stan innan 12.00 för då skulle vi egentligen träffa en kompis men hon kunde inte, och sen åt vi varken frukost eller lunch!

Jag köpte 2 tjock tröjor, 2 T-shirtar, en mugg, ett par örhängen och ett par benvärmare hihi sen tror jag inte det var nåt mer!

Just nu har vi kollat på Arthur und die minimoys, super kul, vi skrattar hela tiden och nu tittar vi på tv och sen ska vi väl titta på våra TH dvd:er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0