Glömsk

Glömde bort att berätta att jag och Sara träffade Elli i stan och gick runt ett tag! Sedan ringde vi Ulrika o frågade om vi kunde träffas och då var hon med några kompisar så vi blev 7 pers och det var kul men jag mådde så dåligt att jag var tvungen att åka hem så jag kom till Åkersberga 17.33 exakt!

Hihhi mår ännu illa men har ändå ätit lite middag så jag mår nog bättre snart!

Ska bli så himla skönt med lov och på måndag får jag 400 kr, jippi, just nu har jag bara typ 200 kr

See you later!



image7
Bill

Världens näst snyggaste tvilling, den snyggaste är självklart Tom!

Kommentarer
Postat av: Medya

HAHAHAHAHHAH, Älskar att läsa dina gamla inlägg, när du älskade Tokio Hotel, mobba XD

2008-10-07 @ 09:18:38
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0