hum?!

Nu har jag fått veta att jag ska prata med min coach, mamma och rektor på ett möte nästa vecka om varför jag mår dåligt! Känns ju pinsamt, ska inte säga nån ting!

Alla kommer tro att jag är ett problembarn, men det är jag ju på ett vis men varför ska det va så jobbigt all leva, alla andra verkar ha det lätt!

Mått dåligt väldigt länge och det hjälper inte att prata med någon, ska det verkligen vara så här?

Kan något hjälpa mig så är det Tokio hotel och Tom, dem betyder allt för mig och mina kompisar självklart, utan dem skulle jag inte leva och inte orka med nåt! Dem får mig att orka även när jag e som mest nere, och dem betyder everything for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0