Köpgalen

Kom nyss hem efter att ha vart i stan med Ulrika, det var som vanligt jätte kul!
Jag köpte en massa saker o då menar jag vekligen en massa!
En tjocktröja, 3 linnen, 1 vanlig tröja, 2 diadem, 1 sminkväska, lösnaglar, 2 par handledsvärmare, 1 par vantar och sen kommer jag inte ihåg mer.

Nu ska jag titta på Champions league och hoppas att Man. united vinner! Kanske äta lite glass med familjen också eller vara på mitt rum.

Det var nog allt för idag, tror jag.
Ännu inte fått svar från Tom men han svarar nog snart. I det senaste mailet frågade jag honom vad låten Freunde bleiben handlade om, det är andra gången jag frågar honom vad en av deras låtar betyder.
Första gången frågade jag var Beichte handlade om och då svarade han om att vara dum hahaha.

Skriver snart igen!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, jag kommer ihåg när du sa till mej att Tom hade skrivit det som svar.. :P hahaha :)

2007-10-23 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0