Sämsta dagen!

Idag var jag hos frisören o självklart blev det inte som jag ville! Jag ville ha en emo frisyr men nej det blev för kort o nu är allting förstört! Panik, kommer inte kunna visa mej, så jag får ha mössa resten av tiden innan det blir tillräckligt långt. Men en bra sak är att jag har färgat det svart o ska sen också göra rosa slingor.
Imorn innan skolan ska jag till en affär o köpa en jätte snygg TH mössa eftersom jag verkligen älskar TH!


Det är bara 5 dagar kvar innan min kompis från Göteborg kommer hit o jag längtar mer än någonsin.
Elli och jag ska träffas imorn o gå runt i stan o förmodligen göra vår traditionella tur till donken också!
Har fullt upp hela veckan ska träffa Lina på tisdag, Ines på onsdag, Ulrika på torsdag o Sara på fredag, ska verkligen bli jätte kul.
På lovet ska jag också träffa många vänner o sen den 2:a ska vi ha halloween fest på plattan, alla TH fans träffas som sagt då o då och har allmänt kul med varandra!


Gjorde preics klart mitt hemprov som var hur enkelt som helst o nu ska jag lyssna på TH och maila Tom( gitarristen i TH) fick hans msn på en sida eller hittade den!
Jätte stolt över att ha kontakt med honom!


Det var allt för idag
image1

Världens bästa band Tokio hotel, Ich liebe euch für immer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag ska oxå köpa en TH mössa och jag älskar oxå Tokio Hotel för alla som inte redan vet det :D hehe

2007-10-21 @ 20:19:03
Postat av: Anna

du måste driva med mig. HAHA

2007-10-21 @ 21:42:38
URL: http://annaahlvin.blogg.se
Postat av: Anna

asså, har du hans msn på riktigt. jag menar, på myspace är det ju inte BILL som är BILL, det är en Peter... hahaha, så jävla bra... svara i min blogg, då jag hamnade här av en ren och skär slump.

2007-10-21 @ 21:53:29
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0