Efter konserten

Ja, nu har vi kommit hem efter konserten eller spelningen. Först åkte vi dit och hade ingen aning om vart vi skulle men sedan följde vi efter alla andra och till slut kom vi fram. Vi betalade och gick in. Det var typ 3 bra band och ett av dem var A vain attempt, så himla bra.
Det började 19 och slutade typ 22.30 men jag och Sandra gick 22.10. Sedan väntade vi på andra tåget för att folk skulle åka med det typ, vi kom till centralen, stod där ett bra tag innan vi gick till tunnelbanan och åkte mot gullmarsplan. Då märkte jag att mina hörlurar till mobilen var borta men jag får ett par nya så det är väl lugnt. Jag var jätte hungrig och vi gick ut för att vänta på bussen och då kom en tant fram om hon fick smaka men det fick hon typ inte och då rev hon upp påsen utan att Sandra märkte något men ingenting ramlade ut som tur var.
Sedan gick vi hem och smakade olika läskar men det var bara en som var god men den var varm istället. Nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0