God dag

Jag och Sandra vaknade upp 10.50 fast vi båda trodde att klockan var över 12.
Mitt smink var utsmetad över hela ansiktet för igår somnade jag med kläder och smink. ´Men vi var sega gick på toa, tvättade bort sminket och sedan lade jag mig i sängen igen och hon var inne på datan och jag gick in på datan efter henne. Så sminkade vi oss och klädde på oss. Till frukost åt vi macka och drack juice och jag tog också en yoghurt. Både pappa och mamma ringde hit och var jätte snälla och pappa undrade vad det var för spelning vi var på och så. Sandra såg till så att hon fick köpa Moshpit open festivel biljett så vi ska åka till globen och hämta dem innan vi ska fortsätta in till stan. Just nu fixar hon sitt hår och snart ska jag också få mitt hår fixat och sedan bär det av till globen. Jag måste nog packa min väska också så att jag kan lägga in biljetterna där sedan så att dem inte försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0