God natt

Nu ska jag snart sova så jag vänjer mig lite vid att gå upp 08.00. Jag är en aning sur för mina nya hörlurar har min så kallade kompis slarvat bort och nu måste jag köpa nya men jag tror att hon snott dem från mig för det skulle inte vara ovanligt för att vara henne. Sedan har hon endel av mina kläder och jag sk ha dem på fredag annars är det jag som åker hem till henne och hämtar dem! Men hon betalar mina nya hörlurar så det är väl bra. Mamma ska lägga in pengar på mitt konto nu och om hon inte gör det snart för hon är alltid försenad när det gäller sådant och det går mig på nerverna men men, man kan inte lära gamla hundar att sitta! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0