Hejsan

Jag har varit väldigt trött och det har resulerat i att jag inte orkat skriva men nu är jag i alla fall här. Jag har haft en rolig dag i skolan. Engelskan gick bra och vi måste skriva dagbok efter varje lektion och det är flummigt enligt mig. På matten gick det bra och jag förstår allting och så gick vi också på pp, pedagogisk promenad, och jag var typ en av få som hade bra kondition så snackade vi om CL, jag och min matte lärare och vi gillar båda Liverpool men igår tyckte han dem körde dåligt men att Torres var bra och jag lika så men Liverpool var helt okej. Sedan var det dags för samhällskunskap och vår lärare var sjuk så vi fick lite uppgifter. Vi ska ju bilda partier så det gjorde vi och vårat parti heter pluspartiet. Jag höll på garva ihjäl hela tiden och en i klassen snackar hela tiden om Danne i A vain attempt bara för att han känner honomoch för att jag gillar dem och ska se dem imorgon. Sedan åkte jag hem och nu är jag här. Jag är glad. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0