Helgen

I fredags drog jag hem efter skolan, vi hade prov så jag slutade 10.30 och drog hem och packade och allt för jag skulle sova över hos min kompis Linn. Jag hann vara hemma i 20 minuter innan jag var tvungen att dra till bussen. Så jag kom fram till Tumba station 14.20 och vi gick runt i centrum lite. Så bestämde vi oss för att gå till donken och där köpte jag en cola, 2 cheeseburgare och en mc flurry med daim. Så satt vi där 30 minuter. Vi gick ut och jag och Linn bestämde oss för att visa våra danser men det skulle vi inte gjort för när vi dansar klart så gick en snygg emo kille bakom oss, pinsamt värre. Klockan var nu 15.30 och vi började gå hem mot Linn och när vi kom till henne städade hon medans jag var inne på datan. Det var meningen att vi skulle till stan men det blev helt enkelt inte av och jag och Linn gick till kiosken och handlade lite. Så satt vi vi datan, kollade på tv, åt godis, flummade runt, lyssnade på musik och spelade lite musik innan vi gick till hennes rum där jag skrev en låt mendet blev inget av det. Vi messade lite med kompisar innan vi somnade.

På lördagen gick vi upp och åt frukost, det blev en macka, mjölk och lite fruktsallad, det var otroligt gott. Så klädde vi på oss och sminkade oss och tog lite egobilder innan vi drog in till stan med Nathalie. När vi kom in träffade jag lite folk och så träffade Nathalie en tjej som hete Kristina. Vi drog till shock för att jag skulle köpa ett par skn dem fanns tyvär inte så jag köpte ett par skate skor på stadium och 3 tröjor på rockzone innan vi drog hem till mig. När vi kom hem till mig gick vi in på datan. Innan hade vi varit lite snabbt i Åkersberga centrum och köpte lite godis och dylikt. Så var det dags för mat, potatismos och kött, ganska gott. Sedan gick jag och Linn upp och kollade på tecknat och kollade på körslaget som var ganska bra och jag och Linn hejade på Team Brolle. Vi gick in på datan och flummade runt. Jag skulle öppna en påse med godis men var så flumm så jag öppnade den så att allt godis flög runt i mitt rum och Linn började asgarva medans jag bara satt där med en trasig godispåse. Vi messade lite innan hon somnade och jag var inne på datan innan jag somnade.

Idag vaknade vi av att min låtsaspappa sjöng opera, han typ skrek så jag vaknade upp av det och blev hur rädd som helst och Linn vaknade också av det men asgarvade istället. Vi gick ner och åt frukost, flingor och mjölk och tittade på 5:an innan vi borstade tänderna och gick upp till mitt rum igen och loggade in på datan. Vi bestämde oss för att åka in till Åkersberga centrum så Linn la upp madrassen på min säng. Jag hade på mig mjukisbyxor, en my chemical romance t-shirt och mina nya skate skor och så var jag osminkad idag. Vi träffade några personer i centrum och jag blev varm och åkte hem. Nu har jag varit inne på datan ett tag och messat med kompisar och nu tittar jag på desperate housewives. Nu ska jag fortsätta titta.
Hej då...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en bra helg!

2008-04-20 @ 17:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0