Hemma

356423-128

Nu har jag varit hemma både idag och igår för att först vaknade jag upp på natten till måndagen och kunde inte stå upp för att jag kände mig så svimfärdig och det slutade med att jag somnade på soffan. Mamma bestämde att jag skulle stanna hemma och det gjorde jag. På mitten av dagen fick jag jätteont i halsen och min röst ville inte fungera, så nu är jag jätte förkyld istället. Jag färgade håret igår och var inne på datan, kollade på tv, läste lite och skrev lite låtar.

356423-129

Bild på när jag färgar håret svart igen om  nu märker man verkligen skillnad men det var fint även när det var mörkbrunt tycker jag. Min mobil är inne på lagning och det kommer den vara några veckor så jag får låna någon annans mobil under tiden. Nu ska jag lyssna på musik och vila lite. Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är då :*

2008-04-22 @ 20:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0