Idag

Jag och Sandra sov över hos Melissa och Nicolen igår och det var kul, vi kollade på skräckfilm och flummade typ. Idag vaknade jag runt 11 av att Melissas alarm gick  igång och jag stängde av det. Jag slog på min mobil och till min chock såg jag att jag hade fått 13 nya sms. Jag svarade på dem och sedan vaknade Sandra och vi kollade p tv ett tag innan vi åt frukost runt 13. Vi åkte in till stan 13.40 och var inne 14.30 och det var kul men ganska fort åkte jag, Sandra och Linn till Åkersberga för att träffa Martin, Natta och några andra. Väl där så dissade Linn oss och jag och de andra gick runt. För ett tag sedan kom jag hem och nu sitter jag och skriver lite. Jag ska ta fram min Moshpit open festival biljett också. Hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0