Jobbig dag

Var tvungen att gå upp 06.15 för att jag skulle till BUP men det gick bra och jag måste fortsätta gå där. Men sånt är livet. Så åkte jag hem och hämtade en extra tröja och min mp3 innan jag drog in till stan för att äta men Cicci, det blev pannkakor idag men jag orkade bara hälften. Sedan var det skola, jag hade möte 15.30 med lite folks och et gick väl också bra. Men de andra blev nog mer nöjda än vad jag blev. Sedan var det medieproduktion och jag fortsatte med mitt skivomslag och Sandra var med mig. Vi skulle vart i smen pallade inte vara där för hon mådde dåligt så jag drog också hem då. Nu har jag mer eller mindre sagt upp vänskapen med henne för hon och jag har glidit ifrån varandra och vi är dessutom trötta på avarandra så det är väl bäst så. Nu kollar jag på fotboll och Liverpool ser ut att vinna, jag är massa glad och Torres har gjort 1 mål. Snart ska jag sova, efter matchen och imorgon kan jag sova ut lite, väldigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0