Lyckad dag

Idag gick jag som sagt till skolan, vaknade upp 1 timme innan jag skulle dra och jag hann precis. När jag kom in åt jag och min kompis, kebab och för första gången på några månader åt jag upp allting. I skolan var det roligt men jag kände hur min röst svek mig och jag pratade väldigt hest och kunde typ inte skratta men jag var på flumm humör så jag satt och skrattade åt allting och då menar jag verkligen allting. Efter skolan drog jag in till stan och träffade Emma och vi köpte cola och lite godis men som vanligt räckte inte colan länge för alla vill smaka men det är okej med mig så jag bjöd allihop. Åkte lite skateboard på plattan gjorde jag också och träffade lite nytt folk. Jag och Karolina hade godis och chips krig och det var lagom nice. När vi skulle åka hem så kom det 8 poliser och sedan kom massa glada sjungande djurgårdare och då kom jag ihåg att det var derby idag mellan Aik-Djurgården och det hade jag helt glömt. Jag kommerhem övar matematik, gör min syssla och sitter nu här, ska snart bädda min säng och förmodligen sova. Puss


image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0