NEJ!

Jag vill inte, nej!
Nu har jag hamnat i en deppig period och det får mig att bli så trött, jag vill bara skolka men sedan mötet får jag itne det får då riskerar jag att inte få något betyg i endel ämnen. Varför måste man bli deppig för?! Det gör saker bara värre, vänner försöker hjälpa men ni kan inte alltid hjälpa men ni kan få en att må bättre men att bli sur bara för att man är deppig är ju lite väl omoget. Det har då inte hänt mig men jag tror att ni blir irriterade på mig, men jag verkligen försöker att vara glad och det har funkat ett bra tag. Men nu när man kommer till skolan kommenterar många mig, fast inte dem i min klass, inget fel på dem. Så nu efter att snart ha gått 1 år på skolan så kallar de mig för emo, äckel och allt annat men jag bryr mig inte så mycket, har lärt mig att inte ta åt mig. Sedan har ju personer så himla mycket fördomar som att tjejer är dåligare än killar på vissa saker och det stämmer ju inte alls. Jag kämpar på går i skolan och ser till att jobba så bra jag kan. Kompisarna träffar jag mer ofta nuförtiden men jag och Sandra bråkar typ varje gång när vi träffas och det känns så himla jobbigt, vill inte att det ska vara så men som man säger; man bråkar med dem man känner sig trygga med!
Nu ska jag gå och packa, ska nämligen sova över hos en kompis imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0