Plattan

Idag gick jag upp och åkte till stan för att äta med min kompis och när vi ätit klart skejtade jag till pressbyrån där hon köpte en piggelin och jag drog till donken och köpte en mc flurry men den smällte nästan direkt. I skolan gic det bra och jag var mycket glad. Efter skolan drog jag in till plattan där jag först träffade Thomas och Missy och någon annan. Sedan kom Ulrika och jag såg massa andra jag kände. Vi gick till shock för Missy skulle köpa lösögonfransar  och sedan ringde Karolina och att hon var inne så vi mötte henne vid pressbyrån. Jag, Ulrika och Karolina åkte sedan till Västerhaninge och skejtade lite och när vi kom till plattan igen så träffade jag och Karolina en kille som heter Marcus, han var snäll men väldigt blyg och tyst. Men vi gick runt ett tag och det visade sig att han bor i Vallentuna så vi tog samma tunnelbana och stog och pratade på Östra lite innan hans tåg kom, han väntade kvar för att jag inte skulle behöva vänta så länge, det var väldigt snällt och jag blev glad. Jag kom hem för 1 timme sedan. Nu ska jag titta på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0