Trött

Nu tittar jag på fotboll och till min förtjusan leder Liverpool för tillfället med 1-0. Jag är väldigt trött och har fortfarande väldigt ont i min hals. Jag tror inte jag ska prata så mycket imorgon ochså för då kommer det bara att förvärras. Snart ska jag gå och sova, så ska jag äntligen till skolan imorgon så jag slipper vara och vara med mamma, just nu avskyr jag henne så mycket att det inte är sant. Jag måste snart packa lite och leta upp mitt matkort för det är borta, men det gör inget för jag har aldrig stor lust att äta när jag har ont i halsen. Nu ska jag vila lite och titta klart på fotbollen.

image131

Kommentarer
Postat av: lisa

hoppas du haft en bra dag! :)

2008-04-22 @ 22:12:00
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0