Uppdatering

Okej, nu är det så att jag och min bästa kompis sagt upp vänskapen, hon tycker jag är för självsik och det kan jag inte hålla med om för ja brukar dela med mig av allt och allting men det räckte tydligen inte, sedan är jag tydligen för deppig och jag har varit det väldigt lite nu, det var typ 2 dagar innan dess har jag mått jätte bra. Hon skyller allting på mig men nu är vi inte vänner och vi tänker inte kämpa heller. Igår sov jag över hos Linn det var jätte kul och vi dansade några timmar och flummade. Jag lämnade också in min TH biljett och fick 325 kr. Idag var det skola då och jag somna på medieproduktionen för vi tittade på en jätte tråkigt film. Nu kom jag hem för ett tag sen och snart kommer nog mamma. Hon ska ge mig pengar så jag ska köpa skor imorgon. Nu ska jag photoshopa lite,bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0