Vacker dag

Vaknade upp av att mamma kom in med min lillasyster i famnen och sa god morgon. Hon sa att det var 10 minuter innan jag skulle gå upp. Jag höll på att somna igen så frågade mamma om jag verkligen ville till skolan eller om jag skulle vara hemma en extradag och vila och idag kände jag mig slö så jag valde att vara hemma en till dag. Så nu sitter jag här och ska snart hämta något att äta, har redan druckit ett stort glas med mjölk. Jag känner mig trött och pigg på en och samma gång men halsen känns betydligt bättre.

356423-132

Jag har varit utan min mobil i 2 dagar och det känns hemskt! Jag vill ha den så jag kan messa med alla. Det är inte min mobil på bilden men jag har ingen på min mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0