Allt suger

Jag hatar att bo här! Alla tjatar på en verkligen hela tiden, jag hatar mamma mest av alla! Sanningen är den att igår på bup så frågade dem vad jag skulle göra om mamma dog och jag sa att jag inte skulle bry mig ett dugg, jag skulle leva som vanligt. Jag låter hård men om man inte känner min mamma så vet man inget.
Nu har hon förstört min mobil så hon får fan ta och köpa en ny annars tar jag hennes. Hon kan inte bara ta sönder min mobil så där, hatar henne mer än jag någonsing gjort.
Sedan berättar hon aldrig vad som händer, om hon kunde uppdatera mig skulle jag bli glad, men jag känner mig bortglömd och jag passar inte in i den här familjen som är så jävla fattig! Pappa är rik och där äger allt, här suger allt. Hos pappa får jag saker och han ger mig massa saker, han är bäst!

Om bara 6 dagar flyttar jag till pappa och kommer aldrig mer besöka "mamma" eftersom jag inte har någon.
Det kommer bli jätte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0