Äntligen över

Blev väckt så tidigt som 08.15 och tog på mig kläder, långsamt för att få tiden att gå men jag hade bara 20 kimuter på mig innan vi var tvugna att gå till bussen. Vi åkte 08.51 och var i Sollentuna 10.20. Så var vi på bup, jag hatar det stället men det gick ganska bra förrutom att jag blir irriterad på mamma. Jag fick ingen frukost. Vi köpte lunch och medans den höll på göras, sprang jag och kollade när bussen gick och det visade sig att vi hade 7 minuter på oss, vi fick maten och sprang till bussen och hann precis. Så åkte vi ersättningsbussen och 633 och nu har vi kommit hem. Jag är trött. Funderar på att sova ett tag innan mitt rum måste städas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0