Blandade saker

Idag ska jag försöka sova tidigt men det kommer inte att gå, jag kommer vara vaken till 3 kanske och imorgon ska jag ju också springa så jag måste få lite mer sömn.
Jag är glad för jag har hittat 10 pund och nu kan jag handla lite eftersom alla mina andra pengar går till kameran som vi ska fixa i veckan.

Juste, en stor nyhet som förmodligen är sann.
Min mamma och Jonas ska gifta sig nästa år den 9 september, alltså 090909, det är ganska coolt.
Hoppas det blir så också.
Då kommer jag vara fotograf och min brorsas band kommer spela och det kommer
bli världens största fest!

Jag har inte varit  så onyttig idag och det känns skönt och i veckan börjar dansen.
Det kommer bli jätte bra och snart ska jag köpa gymkort också.
Mitt liv börjar bli mycket bättre.
Mycket tack vare Sebbe och några kompisar, som alltid finns för mig.
Usch, jag är sugen på mango juice men får nöja mig med vatten.

Dessutom ser jag mycket fram emot min och Emmas skräckfilms marathon som vi kommer ha inom snar framtid.
Vi sover först hos henne eller mig och sedan hos den andra, någon helg och kollar på massa skräckfilmer, vilka har vi inte bestämt ännu, men det måste bli många bra!

Mamma blev mycket nöjd med mina presenter, det var 4 stycken och hon blev mycket chockad.



Nu är det så att jag ska låta min normala hårfärg växa tillbaka men för bästa resultat ska jag färga det brunt eftersom mitt hår är mörk brunt i vanliga fall. Jag tänkte ta svart men jag vill inte ha det längre.



En bild på min Torres tidning, köpt från England, den är hela 84 sidor om jag kommer ihåg rätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0