Blekning nu

Nu måste jag typ vänta 45 minuter innan min blekning är klar. Det svider lite men det var för att mamma råkade få det på ett sår jag har i nacken. Känns jobbigt att vänta så lång tid men man får ju hoppas det blir bra sen annars kommer jag bli lite ledsen eftersom dem nu säger att det är det starkaste, men jag litar på dem.

Jag mår absolut inte bra nu. Har sovit någon timme och vaknade upp helt drogad och ledsen av okänd anledning.
Mamma ville inte bleka mitt hår för jag har feber men jag vill göra det idag och jag brukar få som jag vill.
Jag börjar ångra det lite nu eftersom jag bara vill lägga mig och sova.
Ibland tar man helt enkelt fel beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0