Blekning

Jag somnade på direkten igår och det var skönt.
Så kom mamma in till mig för en timme sedan och undrade om jag ville följa med till Heron city men jag orkar inte och så är jag lite små sjuk. När dem kommer hem ska jag bleka mitt hår och jag hoppas verkligen det blir ljust.
Jag är ensam hemma i minst 5 timmar till och det känns tråkigt men jag får hitta på något roligt och det är ju inte världens finaste väder så jag stannar inne.
Nu älskar jag min säng ännu mer för igår köpte mamma ett lakan som täcker hela min säng, det är jätte mysigt.



Jag hatar min nuvarande hårfärg mer och mer men ikväll, då smäller det!
Jag borde bli nöjd för det bleker nog ganska mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad mycket sötare du är när du ler!

2008-08-03 @ 16:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0