Brorsorna

Jag somnade strax efter 24 inatt och min lillebrors Elias sov också i min säng.
Jag vaknade upp av okänd anledning och såg att klockan var 04.50 och jag kollade genast på min mobil eftersom när jag somnade hade jag messat med massa personer.
 Jag hade 12 sms från massa kompisar som jag då svarade på innan Elias vaknade men somnade om lika snabbt.
Jag bestämde mig för att sova lite till och jag och mina 2 brorsor gick upp vid 9 och kollade på skytte av något slag där en 19 årig amerikan vann!
Så har vi ätit frukost och nu ska jag gå och spela FIFA med dem och döda tid innan Premier League startar!
Liverpool kör kvällsmatchen.



En bild på Oliver Sykes, sångare i Bring Me The Horizon, som jag tog på Moshpit i år.






Kommentarer
Postat av: Emma

okej :) är det på canal+ försnacket är?

Det lär iallafall bli en klar förbäätring än förra säsongen (:

2008-08-16 @ 10:54:27
URL: http://emmnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0