Dagen i korthet

Dagen har varit ganska bra. Jag vaknade som jag skulle men valde att somna om och jag hann bara klä på mig och ta med 2 bananer innan jag sprang till bussen. Jag hann men SL ska alltid ha fel om hur lång tid det tar att åka så jag kom fram 25 minuter tidigare än beräknat! Jag åt mina bananer och gick mot skolan.

Första lektionen var naturkunskap och det var ganska lugnt. Sedan var det dags för foto och där kollade vi på bilder och spelade bingo innan vi fick sluta ungefär 30 minuter tidigare, kanske mer.

Jag och Cicci åt indiskt och det var gott men när jag åt fick jag mess av verkligen alla så jag fick ingen lugn stund.
Efter det åkte jag till stan och träffade Sebbe och åkte hem och nu ska vi snart gå ut.

Idag ska jag inte springa utan det får bli imorgon på morgonen.
Det är bra med min låtsas mamma och hon får komma hem från sjukhuset idag, vilket är tur eftersom det är pappas födelsedag! Jag ska leta upp en tårta som jag ska baka till mamma imorgon.
Hoppas bara jag hittar en bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0