Dags för skola då

Nu snart bär det av till skolan, hoppas att det går bra. Jag är fortfarande förkyld men det är lite bättre men min röst är inte så bra, så jag får försöka att inte prata så mycket. 
Jag vill så gärna bli bättre tills i eftermiddag för då kan jag gå ut och springa, jag vill det eftersom jag gjorde det i lördags senast innan jag blev sjuk.
Dags att packa allting som behövs och eftersom jag inte vet om vi ska ha med böckerna så blir det att ta med alla 3 eftersom vi har alla lektioner idag, nästan! Jag skoja, det är 2 böcker.



Laddar även upp en helt random bild.
Turning torso i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Hanna

okk :) har nog inte hört talats om din stad :D



aa :)



så vad går du för nått på gymnasiet , för du går väll på det eller?:P

2008-08-28 @ 16:14:33
URL: http://hannawithdreams.devote.se
Postat av: josefine

cool byggnad :D

2008-08-31 @ 12:02:48
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0